2014 m. rugsėjo 3 d., trečiadienis


Treniruočių tvarkaraštis galioja iki 2015-05-31 (treniruotėms vykstančioms Olimpiečių g. 3)





AcroYoga calibration - šiose treniruotėse lavinamas balansavimas, stiprinami gilieji raumenys. Treniruotė paremta pasiruošimu akrobatinės jogos judesiams ir raumenų grupių stiprinimu siekiant jas parengti, sustiprinti akrobatinės jogos pratimams. Treniruotė skirta pradedantiesiems ir vidutinio pasirengimo žmonėms.

AcroYoga choreography - akrobatinės jogos pratimai atliekami grupelėse po 3 žmones prižiūrint treneriams. Grupėje yra skraiduolis, bazė ir saugumu besirūpinantis žmogus - spoteris. Mokomasi akrobatinės jogos pratimų, bandoma juos jungti, kurti choreografiją. Treniruotė skirta įvairaus pasirengimo žmonėms.

    mažoji salė

Kodėl verta lankyti akrobatinės jogos užsiėmimus?
1. Akrobatinės jogos pratimai stiprina giliuosius raumenis, ypač pilvo, nugaros, bei sėdmenų raumenis. Atliekant sudėtingesnius pratimus stiprėja rankų, bei kojų raumenys;
2. Mažėja tikimybė susižeisti vaikštant slidžiais žiemos takeliais, ar vasarą žaidžiant lauko žaidimus, nes kūnas įgauna tonusą;
3. Akrobatinė joga ugdo lankstumą. Jeigu užsiėmimų pradžioje nesugebėjote pasiekti kojų pirštų, ar padaryti tiltelio, po keletos užsiėmimų pajausite skirtumą;
4. Akrobatinė joga gerina kraujotaką;
5. Kadangi akrobatinė joga yra porinis užsiėmimas, jo metu mokomasi pasitikėjimo vienas kitu, bei sugebėjimo suprasti vienas kitą. Patikėkite, kabant žemyn galva ne taip jau ir lengva susigaudyti kuri koja yra kairė ir kur ta dešinė pusė, į kurią prašoma ją pakreipti.

Kuo akrobatinė joga skiriasi nuo paprastos jogos?
Akrobatinė joga yra daug platesnė sąvoka, nes apjungia jogą, akrobatiką ir gydomuosius menus. Lankant klasikinės ar betkokios kitos jogos užsiėmimus siekiama sutelkti dėmesį į save, susikoncentruoti, susikaupti, pasiekti vidinę ramybę ir pusiausvyrą. Vis tik, daugeliui žmonių būna sunku atsipalaiduoti ir pamiršus savo kasdienes problemas nugrimsti į ramybės būseną. Akrobatinė joga pasižymi tuo, kad pilnai apkrauna žmogaus mintis tol, kol jis įvaldo balansavimo ir judesių atlikimo technikas. Tokiu būdu nebelieka vietos pašalinėms mintims ir yra įmanoma visiškai atsipalaiduoti nuo kasdienių problemų ir įsitraukti į akrobatinę jogą ir savo kūno pajautimą. Akrobatinėje jogoje naudojamos klasikinės jogos pozos, tačiu jos atliekamos su kito žmogaus pagalba ir kitokioje padėtyje įterpiant akrobatikos elementus. Po akrobatinės jogos pratimų seka nusiraminimas ir raumenų atpalaidavimas, tempimo pratimai, kurie taip pat atliekami porose. Šiai daliai naudojami Thai masažo elementai.

Ar norint lankyti akrobatinės jogos užsiėmimus privaloma susirasti partnerį?
AcroYogos užsiėmimams nėra būtina atsivesti partnerį. Užsiėmimo pradžioje rasime vieni kitiems poras. 

Koks fizinis pasirengimas būtinas norint dalyvauti akrobatinės jogos užsiėmimuose?
Nereikalaujamas joks fizinis pasirengimas. Mūsų darbas - išugdyti jūsų fizinį pasirengimą.

Ką privalu žinoti ateinant į treniruotę?
1. Nepamirškite vandens;
2. Patogi ir nevaržanti, prigludusi apranga. Per daug laisva/krentanti apranga gali trukdyti balansuoti ant kito žmogaus kojų. Pvz.: kabant žemyn galva laisva palaidinė gali kristi ant veido;
3. Treniruotėje dalyvaujama basomis kojomis arba su kojinėmis.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą